Sunday, September 18, 2011

3rd Cycle For Health & Environment, 2011

16 Sep 2011 (Jumaat): Seramai 1049 org tlh mendaftar utk menyertai kayuhan kesihatan dan persekitaran ini...drpd senarai itu...7 ahli payalantauMTB (PLMTB) tlh mendaftar....tp hanya 5 shj yg berkayuh....Faizal masih lg MC dek penangan XTC...dan Zahari plak ada kenduri arwah.....


Ni masa nk mula kayuh...dpn komplek belia & sukan jln stadium....
Aku tgh tggu geng2 lain..x smpai2 lg...maklum la kayuh dr changlun..jauh ooo...

Atas jambatan kuala kedah...aku sgt respek pd pngayuh dpn aku ni...wlupn OKU tp smgt dia cukup kuat...


Laluan ke Kubang Rotan...yg blkg tu Kota Kuala Muda....

Edy (kiri) dan Khairi...

Berenti rehat di Muzium Padi...Gunung Kriang....

Ni la ahli PayaLantau yg berkayuh,dr kiri Edy, Hasrul, Ustaz dan Khairi...termasuk aku....

Ni plak aku, Edy, Ustaz dan Hasrul....

Masing2 dok boh minyak panaih....

 

 
Suasana lps tamat kayuhan...di perkarangan Kompleks Belia.....

 
 

No comments:

Post a Comment