Monday, October 10, 2011

Kayuhan Amal Untuk Adik Nur Azreen

Info adik Nur Areen...

"Cut & Paste" info Adik Azreen yg saya perolehi dari seorang rakan.
Quote . . ."Cut & Paste" info Adik Azreen yg saya perolehi dari seorang rakan. "Saya menghantar email ini untuk berkongsi dengan sahabat-sahabat tentang penderitaan yang di alami oleh anak kecil, Nur Azreen Damia’ bte Mohd Zahir. Dilahirkan pada 17 Jun 2010, Anak bongsu dari 4 beradik. Bapanya Mohd Zahir bekerja sebagai pemandu lori sementara ibunya adalah suri rumah sepenuh masa. Tinggal di Kg Singkir Darat, Daerah Yan Kedah, lebih kurang 35km dari Bandar Sg Petani. 5 km lepas pekan Merbok menghala ke arah Tg Dawai.

Kepada yang ingin berita lanjut berkenaan Nur Azreen, sila hubungi bapanya Mohd Zahir (atau lebih dikenali sebagai Awang, bawa lori) di talian 0195534097 . Kepada yang ingin menziarah sendiri keluarga ini, alamat nya F549 Kg Singkir Genting, 08110. Kg Singkir Darat terletak lebih kurang 35km dari pekan SG Petani, dalam perjalanan menghala ke Tg Dawai.

Akaun Bank Simpanan Nasional (02191-41-00002398-4) atas nama Nur Azreen Damia’ dan ibunya Azhana bte Abdullah telah diwujudkan oleh mereka-mereka yang lebih awal perihatin untuk membantu Nur Azreen.

"
"Kayuhan Amal Adik Azreen" - utk penyerahan sumbangan dirancang pada 22hb Oktober 2011. Lokasi utk berkumpul i.e. Titi Semeling atau Jam Besar Sg Petani akan diputuskan. Kayuhan 'konvoi' bermula dari Sg Petani melalui Kg Bujang, Batu Hampar dan Singkir.

Maklumat lanjut Klik

No comments:

Post a Comment